دلم تنگ است...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : reza

 دلم بهانه ات را می گیرد

چقدر امشب حس می کنم نبود تو را

صدایت در گوشم می پیچد و می گویم :

دلم تنگ است…

ص
د
ایم کن !



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

sona
ساعت10:32---16 خرداد 1392
اهنگتم قشنگه

الهه ... نمكدون
ساعت23:15---7 خرداد 1392
سلام آقا رضا عالي بود.ممنون

دلتنگی
ساعت19:44---7 خرداد 1392
دمت گرممممممممممممممممممممممم رضا.....خوبه؟؟؟؟؟پاسخ:عالیه

دلتنگی
ساعت10:00---7 خرداد 1392
دلگیـــر " نبــاش!

دلـــت کــه " گیـــــر " بــاشـد؛

رهـــا نمـی شــوی.....!

یــادت بــاشد :

"خــداونـــد" ، بنــدگان خـود را؛

بـــا آنچــه بـــدان " دل بستـه " انــد مـــی آزمـــاید !!!


باران
ساعت23:13---6 خرداد 1392
سلام رضا جان ممنون که بهم سر زدی. من یه دختر خیلی تنهام که عشم خیانت کار بوده اما هنوز منتظرشم.خوش حال میشم بازم بهم سر بزنی

farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت21:48---6 خرداد 1392
لینک شدی عزیزم

zahra
ساعت16:31---6 خرداد 1392
منم لینگت کردم موفق باشی عزیز

zahra
ساعت15:51---6 خرداد 1392
خواهش میکنم عزیز اجازه هست لینگت کنم

sara
ساعت15:09---6 خرداد 1392
سلام مرسي كه بهم سرزديد همونطور منم سرزدم راستي موزيك وبت خوشگله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان